Ben Ten – fałszywe opinie Google

Dzień dobry,

bardzo cenimy opinie klientów, zwłaszcza kiedy nie są anonimowe i pochodzą od Słuchaczy, którzy faktycznie uczestniczyli w naszych kursach.

Chętnie bierzemy pod uwagę wszelkie prośby i uwagi krytyczne, które są nam przekazywane. Stworzyliśmy platformę online, która umożliwia między innymi automatyczne przekazywanie opinii Słuchaczy na temat zajęć każdorazowo po ich zakończeniu. Jest to bardzo popularna i często używana funkcjonalność.

Wszystkie ankiety trafiają do metodyka, który, w razie potrzeby, kontaktuje się telefonicznie ze Słuchaczem, aby je omówić. Po każdych zajęciach czytamy również raporty naszych Lektorów, a metodycy znają osobiście każdą osobę uczącą się w noProblem zarówno na kursach indywidualnych, jak i grupowych. Pracujący dla nas lektorzy przechodzą drobiazgowe szkolenia i są zatrudnieni na wyłączność. Zdarza się, że niektórzy z nich zaangażowanie w spełnianie standardów uważają za zbędne – wtedy naturalną koleją rzeczy jest zakończenie takiej współpracy.

Ewentualne niejasności metodyczne omawiamy z każdym Uczestnikiem na bieżąco. Ponadto, każdy z naszych Klientów ma możliwość rezygnacji z kursu w ciągu miesiąca od jego rozpoczęcia.

W kwestii działalności Szkoły niczego nie pozostawiamy przypadkowi. Z sukcesami działamy od ponad 15 lat, stale dopasowując swoją metodykę, materiały i ofertę do coraz szybciej zmieniającego się świata i nowych potrzeb naszych Słuchaczy.

Dochodzimy zatem, z żalem, do wniosku, że zasadne w tym przypadku jest podważenie wiarygodności Pana opinii. Jesteśmy przekonani, że gdyby faktycznie brał Pan udział w naszych kursach, wiedziałby Pan, że wszelkie sytuacje mające wpływ na skuteczność kursu rozwiązujemy na wczesnym jego etapie, a monitoring jego metodyki i efektywności prowadzimy na bieżąco, co zapobiega „opisanym” przez Pana, a przez nas kwestionowanym, sytuacjom.

Żałujemy, że zechciał poświęcić Pan swój czas na wystawienie opinii, której celem nie jest pomoc poszukującym kursów językowych w wyborze tego najwłaściwszego, a świadome zaniżenie oceny w wizytówce Google.

Jeśli się mylimy i rzeczywiście brał Pan udział w jednym z naszych kursów, prosimy o kontakt mailowy: warsztaty@noproblem.edu.pl – przeanalizujemy sytuację i z pewnością zaproponujemy satysfakcjonującą rekompensatę, ze zwrotem 100% opłaty za kurs włącznie. Do tego czasu jednak proszę pozwolić, że pozostaniemy przy wyrażanym przez nas poglądzie. Pozostajemy do dyspozycji – noProblem.

Hater, fałszywe opinie na zlecenie
Ben Ten fałszywe opinie w wizytówce google
Fałszywe opinie google, hate google, fałszywe opinie na zlecenie

Prawdziwi ludzie, prawdziwe opinie:

autentyczni słuchacze, autentyczne opinie. Marlena o nauce w noProblem.